Yaseminkadir bende şuan 33+5 haftalıgim doktor temmuz sonu gibi dedi doğuma sezeryan istiyorum çünkü tarihi belirledi gibi bişey ama bana temmuz sonu erken gibi geliyo normal doğum tarihim 12 ağustos. Bende ağustos başı gibi istiyorum en azından 38. Haftanın içinde olsun diye ama korkuyorum bi yandanda suyum gelirse falan diye