midekoruyucu EsraZengin ne tarz isimler aradığınızı yazarsanız arkadaşlar ona göre yorumda bulunabilir 🤗 kimisi modern istiyor kimisi kuranda geçen isimler istiyor çünkü 🥰
Ikranin_annesi00 EsraZengin bende bugün cinsiyetini öğrendim 1 kızım var bi de oğlum olucak nasip olursa isim konusunda çok kararsizm
EsraZengin midekoruyucu başında Muhammed ismi var ikinci isminide koymak istiyorum ama karar veremedim.
Sevim1212 EsraZengin esim emir haktan koyacak bebegimize bende begendim.anlamida guzel emir allahtan gelen
BelisinAnnesi Oğlumun adı Ali Aslan olacak inşallah 30 haftalığım. Bir de kızım var Belis Zeynep’im😊❤️
Ayse2403 EsraZengin merhabalar eğer ki oğlum olursa Alperen koymak istiyorum Asaf ismini de düşünmüştük ama o kadar çok koyan oldu ki biz vazgeçtik belki sizede fikir olur ❤️