Kızlar iyi geceler yaşım 19 Allah nasip ederse temmuzda doğumum olucak ben dantelli işlemeli çiçekli şeylerden pek hoşlanan birisi değilim doğumdan sonra giyeceğim lohusa kıyafetlerine baktım da genelde kafama yatan pek bi şey olmadı begendiklerim de genelde 300 / 400 lira civarında şeyler bende o kadar para vermek istemiyorum yalan yok her zaman giyebilecegim şeyler değil ne de olsa herneyse ben bi pijama takımı gördüm sizce doğumdan sonra hastanede böyle bi şey alsam nasıl olur ya da benim gibi yapan oldu mu herhangi bi fotoğraf çekimi olmayacak ve doğumum Devlet hastanesinde olacak
Sizce nasıl
