enisenalbant FatoRamo O haftalarda normal destekli südyen giy ve dokunma şakın sıktırma da Doğumu tetikler doktoruna her ihtimale karşı sormayı da unutma ilk anne sütü kolostrum hazırlanıyor omdan öyle normal
Dilekcnkn FatoRamo Ben 18 haftalığım geçen bir baktım kabuk bağlamış üstü acıyordu bende öyle bir sıktım baktım aynı sizin gibi şeffaf geldi doktoruma sordum göğüsten sıvı gelmesi sorun değil dedi ☺️
Sali3 FatoRamo Benim bekarlıktan beri öyle hamilelikte fazlalaştı ama normal olduğunu söylüyorlar. Kendimden bu performansı doğumdan sonra da bekliyorum inşallah 😁
DKaya FatoRamo bidaha sıkma canım doğumu tetikleyebiliyo erken doğuma falan sebep oluyor. Benm ikinci hamileliğim ikisinde de geldi doktor sıkma dedi
Cdlmeryem Normal diye biliyorum benim de o haftalarda başladı hala arada geliyor. Camasırda lekesi kalıyor hep ordan anlıyorum ara ara devamlı geldiğini. Yalnız kesinlikle sıkmayın diyorlar bilginiz olsun
FatoRamo enisenalbant ben bilinçsiz şekilde sıktım dokturumda sıkma falan demedi ne gibi tetikliyor doğumu
Cdlmeryem Olsun bundan sonra dikkat edersiniz bir şey olmaz inşallah o kadardan. Göğüs ucunun uyarılması doğumu tetiklediği için öyle söyleniyor. Hatta doğum vakti gelenler için göğüs masajları falan yapılıyor bu yüzden diye biliyorum