Mvi normal dogum yaptım damla damla sıkınca minnacık süt gelmişti hastanede hiç mama vermemiştim oglumda sarılık yasamadık ama kilomuz sınırda taburcu olmustu doktor bunu sorun olarak görmemişti 5 gün sonra kontrole gittik dogum kilosuna dönmüştü ilk duştan sonra baya süt gelmişti zaten hastanede damla damla gelmesi normal