Aysenurannesi Annelerim anne yanı beşik konusunda kararsızım zaman daraldı yatağa birleşen ahşap beşikleri var onlar iyi diyorlar bebek için ama sallanmıyor sallanması önemli mi sallanmadan bebek uyumuyor büyümüyor mu ???
Hatunnn Aysenurannesi buyur tabi:) yenidogani sallamak cokta saglikli degil diyor uzmanlar zaten bu kotu uyku aliskanligi kazandiriyor
HicranKzn Aysenurannesi ben sallanan hesaplı bir beşik aldım yanıma. Çok pahalı gerek duymadım zaten odasını yaptım diye. 🤗
[silindi] Aysenurannesi chicco’nu anne yanını kullanıyorum çokta memnunum ve büyük bi nimet anne yanı. Direk hop kucağına emzir yatır. Yataktan hiç kalkmadan. Yanlara doğru sallanıyor bu yatak ama ben sallamıyorum alışsın istemiyorum
Maliefem Aysenurannesi benim bebeğim 1 aylık oldu hiç sallamadım sallayarak uyutmaya alışırsa büyüyünce çok sıkıntı olur canım
hayathayal Bende ayni konuyu dusunuyorum. Ikeadaki besik tiplerinden istiyorum ahsap olanindan. Ama herkes sallanmiyor sakin alma diyor. On tarafi cikip yataga birlestirilebiliyor
[silindi] Aysenurannesi ben öyle alıştırdım hiç sallamadım çünkü emzirdiğimde koyuyorum yatağına uyuyor şuanlık böyle ama ileri ki dönemde ağlasada sallamayı düşünmüyorum çünkü sallamak bana doğru gelmiyor