Deletedmom_5 Hvvatrs Öyle bir pozisyon yok 😁😁 şaka bi yana doktoruma sorduğumda sola yatman daha faydalı bebeğe kan akışı çok iyi oluyor dedi 16. Haftadan beri sola yatıyorum ama göbek büyüdükçe oturarak uyumak daha cazip gelmeye başladı gözüme çünkü yatmak çok zor 😁
[silindi] Hvvatrs sol taraf onemli fakat sen kendini nasil rahat hissediyorsan oyle yatabilirsin korkma canim bi sure sonra haraketlerinden azalicak 1 tarafa zor yaticaksin zaten
umudunannesiii Hellobaby1 katılıyorum ben hamileligimi öğrendiğim andan itibaren ya sağ ya sol yatiyirum zteb
Esra_42gunindi Doktorlar sol tarafa dönük olarak uyumanın iyi olduğunu söylüyorlar ama hep sağ tarafıma yattım sol elim çok çabuk uyuşuyor 🙄
Esra_42gunindi Hvvatrs bende öyleyim uyyşukluğumdan dolayı doktorum magnezyum vermişti sizde bu skıntınızı doktorunuza söylerseniz size de verir muhtemelen 😊
Hayalleredogru Solda kan akışı iyi diyorlar ama bende uzun sürede nefes darlığı oluyor sağ sol değişiyorum sürekli ama genelde sırt üstü uyanıyorum rabbim koruyordur elimizde değil maalesef
Hayalleredogru Hellobaby1 bende aldım ama asla kullanamıyorum yastık kısmı yüksek geliyor öylece kaldırdım☹️
Hvvatrs Rasev oda olabilir ama sağa yatmamda sıkıntı olmazsa kullanmama gerek olmaz bence çünkü öyle daha rahat ediyorum
Deletedmom_5 Hvvatrs valla nei kadar cazip gelirse gelsin acı hissedince mecbur kalkıyosun istedigin gibi yatamıyosun yani anlıcağın daha simdiden bebek seni yönlendiriyor 😁