Papatyamisali12 Kızlar gratiste çatlak kremi, veya yağı falan var mı? Alıpta memnun kaldığınz. Doğum yapmadm daha 20 yasmdayim kilo aldim bacaklarimda catlaklar oluştu. Kendimi hiç beğenmemeye başladm. Yardimci olur musunuz?☺️
Eski9 Papatyamisali12 Dalının bir yağını aldım bademli avokado yağı karışık bişi 33teyim henüz çatlamadi ama şu sıra kaşınıyor 🙁 ilk kizimdada son haftalarda çatladı bakalım inşallah olmaz yağ en güzeli bol bol suruyorum
umudunannesiii Papatyamisali12 bebek yağı flan almankesnlikle faydası yokmuş hatta kırmızı kırmızı yaptı göbeğimi ve kasindiriyor Lierac öneririm ben onu kullaniyorm biraz pahalı ama etkili olacağını düşünüyorum henüz hc catlagm yk
Deletedmom23234 Papatyamisali12 Çatlağınız olduysa lierac diye bir yağ var Trendyol da 2 ay düzenli kullanımda çatlak görünümünü minimum’a indiriyor, tavsiye ederim 🙏🏻
SulenurK2858 Papatyamisali12 ben hiç birşey kullanmadım bir tane çatlağım olmadı iç karnın darsa ne yaparsan yap olur
Papatyamisali12 Eski9 bende hindistan cevizi yağı aldım ama pek bir faydasini görmedim 😔 birde onu deneyeyim belki iyi gelir gecirir😕
Papatyamisali12 umudunannesiii yaa hemen bakiyorum internetten dalin bebek yagı kullanmiyim o zaman gecirmiyorsa
umudunannesiii Papatyamisali12 ben aldım pişman oldum sonra doktorumu aradm zten nden onu aldın ki catkaga hcbir etkisi yok onun dedi aksine zararı oldu gobisim svilce gbi krmizi kirmizu oldu en iyisi Lierac onu kullan illa kullanacaksan dedi
Eminepalaunal Papatyamisali12 lierac kullandım doğuma 15 günüm kaldı sadece karnımda yok suanlık o da dogumdan sonra catlayabilirmiş ben bir faydasını görmedim lierac kremin
Zeyno001 Evet bende başından beri lierac kullandım şuan 28 haftalığım her yerimde çatlaklar oluştu @Papatyamisali12
Papatyamisali12 @Zeyno001 @Eminepalaunal @SulenurK2858 Kızlar hic hamile kalmadım ben doğum falan da yapmadım ama kendiliğinden çatlaklarım oluştu kilo aldiğım icin. Hamile kalsam durumum daha vahim olur. Cogunluk lierac önermiş, trendyoldan sipariş verdim hepinize tesekkur ederim❤❤❤❤