Suann36 haftalık olduk doğum yaklaştı göbek te cıktı ağda sır yapamıyorum ve yaklaşık.2 3 aydır jilet le alıyorum doğum zamani da ayni şekil.jilet le.almis olucam biraz cekiniyorum.acikcasi kuaföre gidip aldirmalimiyim diye düşünüyorum.. Herkes ağda vs yapmıyor sonuç olarak temiz oluyoruz kafam bu konuda çok karıştı sizler nasıl yapiyorsunuz