Pulluceket Merhaba anneler, folik asit içiyordum küçük olmasına rağmen çok zorlanıyordum, bu bittikten sonra doktorum regenesis e başlattı ama çok büyük yutamıyorum kusuyorum çözümü olan varmı? 10 haftalık hamileyim
Aysobaciniz Pulluceket o ilaçta bölünmüyor ki böl diyelim bende zorla içiyorum sanki boğazımda kalıyor yutana kadar kusmamak için elimden geleni yapıyorum. doktorunuza söyleyin belki başka bişey verir
GayeOrhan Pulluceket bende aynı şekil ne vitamini ne demir ilacını icemedim bıraktım inşallah bı sirun olmaz
Fairymom Pulluceket bende çok tiksinerek içiyorum sanki boğazımda kalıyor gitmiyor gibi ufacık hapı iki bardak suyla içiyorum çareyi hapı yuttuktan sonra ağzıma bir lokma birşey atarak geçiştirirmekte buldum.
Nurayed Pulluceket regnesesis bana da verdi bende hiç bi şekilde yutamadım 😌 doktorum mutlaka kullanmamı söyledi içerisinde hem vitamin hem mineral olarak baya zengin bi balık yağı ama içemiyorum napıyım kullanmıyorum. Eczane eczane gezdim daha ufak veya sıvı olanı var mı diye ama maalesef ki yok hepsi öyle büyük . Bende hiç içmemektense möllers marka sıvı balık yağını aldım onunda içerisinde 3ayrı vitamin bide balık yağı var iyi de bi marka . ama tabikide regnesesisin yerini asla tutmaz 🙂
Cansu_erturun GayeOrhan Demir olarak şurup gibi olan var onu kullanın vitamin için suda eriyen supradyn var ben hap elime alır almaz kusan biriyim bunları kullanabilirsiniz doktorunuza danışarak Demir çok önemli b12 de aynı şekilde
GayeOrhan Cansu_erturun ptesi rendevjm var soylucem doktora 26 haftaligim bı tane bile ilaç kullanmadım daha henüz
Cansu_erturun Pulluceket aynısını kendim de yaşadım 34 haftalık gebeyim folik asiti toplasan 3 kere suda eritip kullanmıştım ona rağmen kusmalarım oldu sonrasında bıraktım kabızlık da yapıyor vitamin alacağın zaman doktoruna danışıp supradyn suda eriyen kullanabilirsin aynı fanta gibi
Minaaaakk Cansu_erturun supra Cansu_erturun supradyn ni bende kullanmak istiyorum doktoruma danışarak ,siz her gün mü içiyorsunuz vitaminini yoksa haftada bir kaç gün mü
DygVrn Pulluceket ağzına bi parça ekmek at canim. Tam yutacakken hapida onunla birlikte iç. Uc yildir hapları böyle içiyorum bnde 😊
Mery123 Ben de cok kucukleri içiyordm ama hamilelikte birlikte agzıma attıgıım an kusuyorum. Hatta surup da içemıyorum tadı ilaç gibi olan ne varsa mumkun değil. Demir için küçük şişelerde verdi tadı o kadar kötü ki onu da bıraktım. Şuan demir için maltofer fol agızda eriyen hap var. Bildiğin kahveli şeker. İçinde folik asit de var. Bence bunu kullan . Bir taşla iki kuş. Tabiki doktoruna sor. Bunu doktorum verdi. Ama B12 ve omega 3 e çözÜm bulamadım daha. 16. Haftalığım
Cansu_erturun Mery123 suda eriyen supradyn var canım doktoruna danşırak kullanabilirsin fanta gibi tadı
micky Pulluceket Bende aynı sorunu yaşadım.Renegesis yerine vinalac aldım.Bıçakla ortadan 2 ye bölüp öyle içiyorum.
Fatmanurlvanur Pulluceket bende çok zorlanıyorum canım günde 3 tane hap büyük bide damla kullanıyorum artık tiksinme geldi ama bir yöntem buldum hapı ağzıma attığım dk burnumu kapatıyorum hemen suyla içiyorum dene daha kolay oluyor elinle kapatmana gerek yok burnundan nefes alma direk hapı ağzına koy bir tık soğuk suyla iç bakalım inşallah içebilirsin ben böyle içebiliyorum
Esincil Pulluceket bende öyleydim saatlerce midem bulanıyor tuttuktan sonra şimdi 37 haftalık hamileyim geçen hafta bütün ilaçları bıraktım demir ilacı vitamin ilacı artık hiç tutamıyorum diye.
Cansu_erturun Minaaaakk her gün içiyorum canım zaten suda eriyen bi o var sanırım vitamin olarak tadı fanta gibi bi danış istersen doktoruna