Defnem0106 ben ilacı yaklaşık 5 yıldır kullanıyorum su an bıraksam onun olamayacak gibi hissediyorum kendimi 🙆🏼♀️ Panik atak,taşikardi, vücut kasılmaları gibi sıkıntılarım var o yüzden kullanıyorum. 75 mg kullanıyordum gebe kalınca 37.5 kullanmaya başladım. Gebeliğimi 3 haftalikken öğrenmiştim o yüzden hemen erkenden doz düşürebildik.