Gulce5038 Cinsiyet bi kız olaydı ahh Serra koyacaktım inşallah ikincide nasip olur .Bizim tüp bebekle oldugu için anlamı da feraha erdiren demekmiş bizi feraha erdirdi diyerek Serra koyacaktık
BelisMelis41 01Sedaa biz Belis ismini koymayı dusunuyoruz allahın izniyle liya ismi de var bu aralar duydugum :)
Nurjan Merhaba,bende 24 +4 haftalığım,ve kızım olacak , aynı şekil hiç isim bulamadım,eşim bana bıraktı ,sadece Asel var aklımda. Anlamı güzel diye istiyorum.