mutlugebeee bende kız hissediyorum çoğu insan erkek diyor ben başından beri kız hissediyorum rüyalarımda da kızım diye sayıklayarak kalkıyorum tuhaf bilmiyorum iki üç kişinin dışında herkes erkek diyor hayırlısı neyse o olsun artık ama oğlum prensim diyince de böyle sanki değilmiş gibi geliyor tuhaf bi duygu herkesin bebişi sağlıkla gelsin de başka bişey istemem önce sağlık 🙏🏻🌸