Seymaacih aa sidefer mi kullanıyosunuz😀 ben de ilk defa sizinle karşılaştım 😀 doktorum bana toz stick olanınu alacaksın damla şeklinde olan var, o bebekler için demişti başka çeşitinden de haberim yok vallahi ama memnunum. Bi kere trendyoldan 78 tlye almıştım tadı bi garipti eczaneden aldığıma göre. Ben de korktım eczaneden alıyorum ama eczaneden en ucuz 85 tlye aldım 😀 genelde 95 e veriyolar farklı ecZaneleri deniyorum bakalım 😅