Bu hastaneye gidiyorum 20 haftadan beri Asiye hanıma 33 haftalik oldum doğum nasıl oluyor bu hastanede refekatci falan tek kişi mi alıyorlar eşi aliyorlarmi çünkü benim yanımda eşim kalacak başkasıyla rahat edemem bir kızım var annem kızıma bakacak bilgisi olan varsa paylaşabilir mi