Nurayse93 bebekten dolayı değil şişkinlik , gaz gibi durumlar oluyor o haftalarda. Göbek çıkması 3 -4 aydan sonra olur. Tabi herkeste farklı ama benim26 dan sonra çıkmaya başladı. İlk 3-4 ay kilo almamaya bakın bebek sizin yediklerinize göre beslenmiyor. Ve çok küçük oluyor.