a-melis Benimde oluyor 5+1 yaklaşık 15 gündür oluyor ve doktor normal dedi çok ağrırsa dayanamazsan acile git demişti
GNurr a-melis ilk gebeliğimde sadece kaşık ağrısı vardı bunda kramp girince bilemedim . Teşekkür ederim 🙏🥰