Merhaba 34haftalık gebeyim hiç sorun olmamıştı bebeğimde geçen kontrol için gittim bebeğimin kilosu normalin çok altında çıktı gelişim geriliği olduğunu söyledi nst ye girdim normaldi erken Doğum da olabilir dedi çok endişeleniyorum böyle bi durum başına gelip düzelen var mı