Fatihinannesiyavuz 36 hafta 1 günlüğüm 2 gündür falan ishalim tuvalete çıkıp duruyorum karnım ağrıyor birden başka bi belirti yok sancı vs bilgisi olan varmı bu konu hakkında internette doğum belirtisi olabilir yazmışlar merak ettim ??
Kbrarz Fatihinannesiyavuz canim bende 36+1 gunlugum ayni belirtileri yasiyorum.hemen hemen ama dogum belirtisi degil sancin kasilmalarin yoksa benim ikinci dogum olicak nasipse endiselenme.kanama sanci suyun gelmedigi surece
Fatihinannesiyavuz Kbrarz benimde 2ci doğumun canım ilkte normaldi ama böyle ishal.olinca şüpheye düştüm
Nisanurunannesi3850 Benimde o haftalarda ishal baslamisti düzensiz sekilde 39+3 e kadar duzensz devam etti doguma gittiğim güne kadar sürdü vucut kendini doguma hazirliyomus gliba ondan
Fatihinannesiyavuz Nisanurunannesi3850 teşekkürederim içim.rahatladi biraz internette de öyle yazıyor pazartesi kontorl var doktor söyler zaten
Kbrarz Fatihinannesiyavuz dogrudur canim.bende normal.yaptim.demekki kisiden kisiye farklilik gosteriyor vucut olarak saglikla vaktinde gelsinler insallah bebislerimiz🙏🏻😊