Alpinannesi- Kızlar 39+1 haftalik hamileyim bu süreçte inanılmaz derecede çok buz yedim. Hala da devam ediyorum yemeden edemiyorum. Bebeğin hasta doğar filan diyorlar çok kafam karışık bilgisi olan varmı napicam
Kvsraykt Alpinannesi- geçen gün bir anneye soğuk su içme bebek üşütür demişlerdi sizce bu mümkün mü mantıklı düşünmek lazım
Dareyn Alpinannesi- Gözünüzü seveyim yapmayın. Bebekler şu an sizin yediklerinizi kan olarak alıyor. Onlar nefes bile almıyor ki. Bu şeye benziyor karpuzun çekirdeğini yuttum bebeğime bir şey olmuş mudur gibi olmuş.
Kvsraykt Alpinannesi- tamam tamam diyip geçin daha çok konuşacaklar sürekli birşeyler birşeyler bildiğinize devam yani
Dareyn Alpinannesi- Ayy asla size tepkim yok estağfurullah sakın benim şeyim sizin aklınızı karıştırmaları😅💜