Nilgundmn ankara sehir hastanesnde normal dogum olursa refakatci almayip sadece bebegi babaya gosteriyorlsr sezeryan olursa da 1 kisiyi refakatci aliyorlarmis. Ama gebe okuluna kayiplt olup 4 hafta boyunca duzenli katilim saglarsan hatta o egitimi yaninda biriyle alirsan o kiside senle braber doguma girebiliyormus.