SedaManavolu benim de geçen gün kaplama dişim yerinden çıktı dişçiye hamile olduğumu söyledim yapıştırırken zaten ilaç kullanmıyorlar yapıştırdı. Geciktirme derim önce doktoruna söyle sonra güvendiğin bir dişçiye git En azından hamileyken ne yapılabilir ilaçsız Bilgi Sahibi ol. Dişi ertelemeye gelmiyor daha da kötüleşiyor. Çok geçmiş olsun