Kızlar iyi geceler 33 haftalik oldum 2. Gebelik zorunlu sezeryan olacak inşallah 40 hafta 9 temmuza denk geliyor ama 38 39 da alıyor doktorlar sanırım sezeryana. İstediğimiz bir tarihte olabiliyor mu bir aksilik çıkmadığı sürece mesela 5 temmuz benim doğum günüm 5. Temmuzda doğmasıni istesem dr birşey der mi bir sorun olmadığı sürece