Saniss 4455 tuzu azalt , su içmeyi çoğalt birde ödem yapan şeyler yeme, ayaklarını hep aşağı sallama uzan kendinden yüksekte tut benim bi kez öyle çok şişti sol çok kötü durumdaydı bi 2-3 gün cektim onu sonra indiler
2prensesmom_ 4455 ben 23 haftadayım en azı bir 1 bucuk aydır ayaklarım şişiyor bastırıyorum çukur oluyor
BusraUras 4455 bende 33.haftayım benimde bu hafta şişmeyr başladı. Doktorum normal dedi. Ama siz yine de doktorunuza bir danışın.
Cemrece 4455 Been 36+4 uz ve artik sisiyorum 😁 Ayaklarim davul oluyo esim sagolsun masaj yapiyo kan dolasimini hizlandiriyo iyi geliyo bir de sola yatmak iyi geliyor ama naparsak yapalim sisicezz son aylarimizz 🐥🐥
Mutiess 4455 37 haftalık hamileyim bu zamana kadar 5 kilo aldım buna rağmen ayaklarım balon gibi oldu 3-4 gündür 🙏🏻
bitanembugram 4455 ayaklarım ellerim şişti ama çok abartilcak kadar değil hafif ama yüzüm yanaklarim göz kapaklarim çok şişti gözlerim kapandı resmen az mimik yapsam gözlerimi kapatiyor