Sedaatmaca Sezaryen sonrası çok şiddetli karın ağrısı yaşayan var mı aranızda ? İki gün oldu karnımın acısından bebeğimle bile ilgilenemiyorun
Mzgnormann Sedaatmaca benimde 4 cü günüm benimde çok ağrıyor ama normalmiş fazla oturma ayakta durma çocuğu emzirdiğinde oturduğundada dik oturmaya çalış bi kaç güne ağrısı dinerniş şuan çok normal ağrıması