Hayırlı akşamlar kızlar 22 yaşındayım 7 aylık evliyim, 7 aydır korunmuyoruz çocuk istiyoruz ama amh değerim 0.32 fsh değerim de 17, yumurtalıklarım kalitesiz ve tembel baya da kistim varmış 3 doktora gittim hepsi de tüp bebek dedi, bizim tüp bebekle bile ümidimiz yok, sizce tüp bebekle şansımız var mı?