btl-34 benim ilk çocuğumda da oldu ama onda cinsiyet filan öğrenmiştim adet dönemlerimde kan pıhtısı gelmişti sorun yoktu Protestan kullandım çok şükür doğdu sağlıkla . Bunda daha çok yeniykne olunca endişe yaptım tabi kese de sorun yok dedi çok şükür inş kalp atışını da sağ Salim duyarım . İlac vs bana da vermedi suan