35+3 de gelen minik bebeğimin hikayesi , bi gün buraya doğum hikayesi yazacağımı biliyordum ama bu kadar erken olmasını beklemiyordum sizi fazla sıkmadan hemen anlatayım bebeğimin suyu az kalmıştı ve oda sızıntı şekilde gidiyordu hemen doktorumu aradım doktorum hazırlıklı olarak hastaneye gelmen gerekiyor dedi ne yapacağımı bilemiyordum çok tedirgindim ama ağrım sancım hiç bir şey yoktu hemen ılık bir duş aldım kahvaltımı yaptım sancım gelir normal doğum yaparım umudu ile ama gelmedi evden de hastaneye yürüyerek gittim hastaneye gider gitmez ebe açıklık olup olmadığına baktı nts de sancı çıkıyordu ama hissetmiyordum bebeğim daha çok küçük ne olacak diye düşünüp durdum açıklık 1 cm di odaya gittim antibiyotik vs takıldı akşama doğru suyum iyice azalmıştı hafif hafif ağrılar hissetmeye başlamıştım doktorum normal doğum başlasın diye biraz daha bekleyelim dedi ama nts yolunda gitmiyordu acil bir şekilde doğuma aldılar çok güzel bi doğum oldu korkmaya gerek yokmuş bunu görmüş oldum 11 cmlik bir kesik var bedenimde canımın içindeki canın çıkışından kalan ❤️ Doğum sonrası ister istemez ağrılar oldu oluyor ama bebeğimi kucağıma aldığım an her şey geçti kokusunu içine çeker çekmez insan yeniden doğuyor adeta Rabbim herkese sağlıkla yavrusunu kucağına almayı nasip etsin ❤️
Bu arada Suyunun azaldığını fark ettiğimiz için ciğer geliştirici iğne yapıldı iyi ki de yapılmış
2280 gr 45 cm olarak doğdu