Rerere Kızlar selam 34 haftalık gebeyim ayaklarımda inanılmaz bir ödem var ama öyle böyle değil fotoğraf eklemeye çalıştım ama yapamadım ayakta duramayacak hale geldim. Evde yapabileceğim ise yarayabilecek birşey var mı çok zor durumdayım
Kubrakuckk Rerere Yapabileceğiniz tek şey uzanıp ayaklarının havaya dikmek kan dolaşımınız hızlandım en azından..39 haftalık oldum 2 gün oldu şişeli bende ayaklarımı hep yukarıda tutmaya çalışıyorum ☺️
Hazal_hazar Rerere kovaya tuzlu su yap ayaklarini o suda beklet ben oyle yapiyorum ayaklarimi uzattigimda dilerimin altina yatik koyuyorum
Rerere Neslihan_13 rahim ağzı kısalığı var pek hareket etmemem gerekiyor aslında ama ben hiç durmuyorum aslında ödem toplamak ilgnc geldi bana. İki yaşında çocuğum var onun peşinde sürekli aktifim nasıl bu kadar sistim anlamadim
Neslihan_13 Rerere protein bolcana tuket ve cok tatlı ve aşırı tuzlu yicek lerdrn oluyor bildiğim kadarıyla
Rerere Reyhandmrl yok canım o belirtiler 4 gündür ciğer geliştirici yaptırıyorum ondan mı acaba diye düşündüm bu şişme ama emin değilim yarın doktoruma sorcam. Yüzde burunda olursa gebelik zehirlenmesinden şüpheleniriz demişti bir kad hafta önce
Rerere Neslihan_13 tuz hiç tüketmiyorum nerdeyse ama tatlıya karşı koyamiyorum bir süre yemeyeyim artık
Rerere Bebeksum evde yok varis çorabı ama sıkı birşey bile giyemiyorum bugün geniş hamilelik taytı bile mahvetti beni
Hellolo Beni mahvetti o ayaklar napsam geçmedi terlik bile olmuyor üstü kaplumbağa sırtı gibi şiş parmak arası plaj terlikleriyle gezmek zorunda kalıyorum apaçi gibi oldum herşeyin altına şıpıdık terlikler 😂
Rerere Hellolo yorumunuz çok güldürdü beni Allah ta sizi güldürsün 😁 gerçekten çok doğru her yere plaj terliği ile gidiyorum bende
momsboys Rerere ayakların yüksekte uzan bol su iç yürüyüs yap ananas ye daha erken bu kadar şişmen için