Kubrakuckk Kizlar selam yakın zamanda spinal anestezili sezeryan olan annelerimiz varsa eğer nasıl geçiyor ? Eminim bunyeden bünyeye degisiyordur ama insan merak ediyor. Heyecan , korku , panik hepsi bir arada 🐣☺️ Ödem kaç günde gidiyor 🌼
ayseeeustn Kubrakuckk bende çarşamba günü ol Kubrakuckk bende çarşamba günü olacağım kısmetse çok merak ediyorum deneyimlerinizi paylaşır mısınız :)
Deryayurt Kubrakuckk 7 gün oldu ikinci sezeryanımı oldum şuan şişlik baya gitti diyebilirim yüzüm bile küçüldü. İlkine göre biraz daha zor geçti benim ellerimde uyuşma vardı hamileliğimin son aylarında doğumdan çıktıktan sonra sol elimin uyusmasindan çok zorlandım yavaş yavaş geçmeye başladı tabi. Doğumda hiçbir acı hissetmiyorsun merak etme sesleri duyuyorsun cekistirmeler oluyor ama acı yok belden yapılan ignede sinek ısırığından bile az hiç acısı yok iğneden sonra zaten belden aşağısı da bı sıcaklık oluyor ve uyuşuyorsun başında anestezi oluyor seninle konuşuyor sürekli. Yanında Nescafe bulundur doğumdan sonra icmen için narkozu daha cabuk atmama yardımcı oluyor. İlk ayağa kalkış biraz acılı olsada yürüdükçe daha da iyi hissediyorsun tavsiyelerim bunlar sağlıkla kucağına al inşallah 🤲❤️
Tubis39 ayseeeustn Kubrakuckk bende salı günü acil olarak spinal oldum , anesteziden sonra hiçbir şey hissetmiyorsunuz sadece çekiştirme dokunma gibi hareketler duyuyorsunuz ayaklarınız ısınmaya başlıyor hiçbir şey duymuyorsunuz. İlk kalkista biraz canınız yanıyor o kadar sonra yürüdükçe aciliyorsunuz bir de gaz çıkarmadan sonra rahatliyorsunuz :) ertesi gün hiçbir şey hatirlamiyorsunuz :)
Kubrakuckk Deryayurt Yaa ne güzel tavsiyeler bunlar çok teşekkür ederim 🤗 Benimde sağ elimde 3 parmağım uyusuk hep doktorum normal gebelikten dolayı doğumdan sonra gecer dedi ama tek korkum ya geçmezse çünkü hissetmiyorum sağ elimin parmaklarini 😒 Çok güzel yazmissiniz gerçekten açık açık içim ferahladi resmen🤗
Deryayurt Kubrakuckk Rica ederim ne demek ufacikda olsa için rahatladiysa ne mutlu bana benimde öyleydi sol elim üç parmak hissetmiyordum resmen bide damar yolunu o kolumdan açtılar doğumdan sonrada serum veriyorlar bı sure oynatmaman gerekiyor elini o yüzden ilk gün gerçekten çok zorlanmıştım annem hatırlatıyor ben çocuğu nasıl Tutcam anne elim uyuşuk elim tutmuyo diye ağlamışım hatta 😊 şuan sadece karıncalanma hissi var yani yavaş yavas geçiyor gercekten bide göğüs ucu kremi almanı tavsiye ederim ben almadığıma çok pişmanım yara oldu uçları belki senin olmaz ama yinede bulundur rahat edersin 😊
Kubrakuckk Deryayurt Benimde aynı şekilde İnsallah geçer diye dua ediyorum 😊 Lansinoh göğüs ucu kremi aldım bende nolur nolmaz diye valize koydum. Sütünüz hemen geçmez diyorlar ama süt durumu nasıldı sizde 🐣
Kubrakuckk Tubis39 Tubis39 ayy inşallah benimde sizinki gibi rahat olur 🙏😍 Sonda olayı nasıl oldu peki uyusturduktan sonra mı taktılar tek korkum sonda 😒
Deryayurt Kubrakuckk İlk 2 gün hiç gelmedi ama boş bosda olsa memeye tuttuk ardından mama verdik aç kalmasin diye eve geldim duş aldım sıcak suyla masaj yaptım bol bol ayrıca humana still tee Çayını aldım şuan hala içiyorum az da olsa sütüm geliyor çok şükür humana çayının faydasını gördüm ama ilk bebeğimi emzirememistim hatta çayı alıp şimdiden bile baslayabilirsin ictigin gün bile etkisini görürsün
Tubis39 Kubrakuckk evet uyusturduktan sonra ilk onu taktılar hiç duymadım çıkarırken de inanın hiç hissetmedim bile çıkışını :) Allahim yardım ediyor cok şükür
Kubrakuckk Deryayurt Yarına son kontrolüm var aslinda doktoruma danisip humana çayı sorayım çok duymuştum ama almamıştım bilgilendirme içinde çok teşekürler☺️