Edasusam Ben 17. verdim 14.32 19. Verdim 32.54 21. Verdim 133.9 çıktı neden bu kadar yüksek çıktı doktorum en yüksek 80 çıkması lazım dedi ama 133 çıktı acil doktoru çoğul olabilir dedi . sizce çoğul gebelik mi? yoksa sağlıksız mı?
Nesityyy Edasusam canım beta değerinden çoğul gebeler belli olmaz… Benimkide yüksekti ama çoğul gebelik değil.. Çoğul gebeliği ancak doktor kesen gördüğü zaman belli olur oda 5-6-7 haftalarda belli olur…
Nurgungor1_ Edasusam benim de değerim 43ten 160lara cıktı ama çoğul gebelik değil ve her şey şu anda normal ilerliyor. Ilk zamanlar bu kadar hızlı artış normal
Bebek4545 Yok öyle bir şey gayet güzel yükselmiş korkutma kendini insanların 100-200 dem 1000 e çıkıyor sağlıkla kucağına al inşallah
[silindi] Edasusam hımm onu bilmem ama benim değerimde çok arttı adetten 5 gün sonra 4000 küsürdü doktorum çoğul gebelik olabilir demişti baktık ama tek kese tek bebekti beta HCG kesin bi sonuç değil yani ultrasonda görünmesi lazım