Nilaylks Hiraa benim de şüphelenmişti ilk 50 ml yükleme yapıldı biraz yüksek çıktı Sonra 100 ml yapıldı normal çıktı inşallah sizin de çıkmaz 🌸
Sn123 Hiraa merhaba benim de 12 gun ondeydi. Suan 38. Haftaya giriyoruz 1 haftaya dusmus onde olmasi. Doktorum yuksek ihtimal genetik ile alakali dedi. Siz ya da esiniz iri dogduysa yuksek ihtimal ondan oluyormus, tabii seker de buyuk bir faktor
Cimen_1409 Hiraa inşallah cnm oluyo oyle önde gidebilir büyük bebekler ablamında büyük ve kıloluydu oğlu ilk çocuğu normal doğum oldu ikincisi sezeryan büyük diye normal doğum olmadı
Hiraa Cimen_1409 canım zaten bende sezeryan istiyorum normal yapamam korkuyorum saglıkla gelsin yavrularımız buyuk olabılıyo demekkk🥰
Cimen_1409 Hiraa âmin inşallah ama sezeryan da çok çekersin normal daha kolay ablam öyle diyordu yane ben normal doğum yaptım bunu bilmiyorum artık ☺☺
Bsraa35 Hiraa 2 hafta önde ya da 2 hafta geriden gelmesi normal bir durummuş geçen ay bana da 2 hafta önde demişti bu ay ki kontrolüm de tam haftasıyla uyumlu çıktı bir sorun yok merak etmeyin 🤲🏻🤗
Mmmbayram Hiraa kızımda yaptırdım bizim aile de genetik olduğu için şimdi oğluma hamileyim onda doktorumun tavsiyesiyle tokluk şekeri yaptırdım araları az diye yaptırmak istemedim genetikse yaptır değilse yaptırma derim bizim aile de genetik şeker hastalığı
fatmakolay Kaç gram kaç santim acaba? Benimki de önden gidiyor çarşamba günü şeker bakılacak 23+5 deyim şuan ben çok yiyemiyorum sürekli kustuğum halde önden inşallah bir sorun teşkil etmez iki haftaya kadar normal oluyor bakalım bizimki ne durumda çarşamba göreceğim