havis00 Kİzlar dogum yapali 12 gun oldu bugun bi titreme geldi oyle boyle degil cok usudum ve atesim yukseldi her yerim agriyor atesim 38.5 oksuruk vs yok heryerimin Ağrımasi haricindegayet iyim gozlerim kizarmis atesim yuksek corona olabilirmi avaba
akgunbirsen havis00 öncelikle geçmiş olsun. Test yaptırın ne olur ne olmaz. Komşum sadece bacak ağrısından şüphelenip test verdi pozitif çıktı.
Busbushatun havis00 anlık bı ates yukselmesıymıydı dogumdan snra yoruldugunuzda sıtma tutması derler bızde aynı tarf ettogonız sekılde bende yasamıstım yarım saat ıcınde duzelmıştım bı kac gun tekrar ettı ole
Miranannesi havis00 sütünü sağıyor musun bebegin emmesi lazım göğüste süt uzun süre kalınca ateş ve titreme yapabiliyor bana da aynısı oluyor bebegim kuvezde sütüm var sagmadim bugun sağlık ocağına gittim hemsirem sütün oldugu icin oluyor dedi