gulin-35 Sysesra cok guzel ısım ama arka komsum yuzunden nefret ettım kadın butun gun atalay dıye yırtıyo kendını 😀
Sysesra gulin-35 😄😄😄 Onu bile düşünüyorum biliyomusunuz biraz pimpirikliyim.bende hümaaa diye bagriyorum sokakta kızım uzağa gittiyse bunada atalaaaaay diye bagrcam sanirm🙈🤣🤣