ruveyda98 Kızlar nasıl gidiyor zorlanıyor musunuz daha çok yeniyim 6 haftalık kızım ise 1 yaşında ve bu süreçi aklımdan geçirdikçe bile yoruluyorum
Sinemdmrcoglu ruveyda98 ahhhhh ahhh kızım yenı yaşına gırdı bnde 25+4haftalıgım ek gıda zamanı yemek yeme pesınde koşuyorum çok zorlanıyorum hele kı ılk zamanlar kusmalar zamanında falan şükür o günler gerıde kaldı
Kumru_ ruveyda98 Oğlum bir buçuk yaşında ben 10+3hamileyim. Bu günlerde oğluma karşı yetersiz hissediyorum kendimi. Yorgun hissediyorum o yüzden oyun oynayamiyorum. O yüzden üzgünüm biraz. Onun haricinde güzel gidiyor zor ama bir o kadar güzel bir süreç bizleri bekliyor inşallah 🤗🌸
ruveyda98 Sinemdmrcoglu Allahım sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin çok zor olucak ama sonu güzel kendimi hep öyle teselli ediyorum
ruveyda98 Cansukrb ezmiriyordum ama bırakmam gerektiğimi söylediler sabahtan beri düşünüyorum nasıl olucak diye
Somersmom Cansukrb oğlum 18 aylıktı hamile kaldığımda. Emzirmeye devam ettim 24 aya kadar. Bir sorun da olmadı şükür. Bir kısım emzirilmemesi gerektiğini, bir kısım sorun olmayacağını söylüyor. Hatta doğduktan sonra bile ikisini emziren var.
ruveyda98 Kumru_ bende kendimi böyle teselli ediyorum beklenmeyen bir gebelikti ama her hamileliğin tadı başkaymış kızım olunca daha çabuk geçicek bunu anladım
Esialp Kumru_ benim kızım 4 yaşında 35 haftalık hamileyim inan ben bile kızıma kendimi yetersiz hissediyorum bazen çok kötü oluyorum ama sağlık olsun sonrasında kızıma da oğluma da bol bol vakit ayıracağım inş
Deniztayfun Kumru_ meraba ya bı bakarmısınız bı arkadasın kan testı böyle cıkmıs gebelıgı varmıdır acaba bı bakalabılrmısınjz rıca etsem https://resimyukle.io/r/EyLHxQ1QAn
ruveyda98 Siibeell Allah kolaylık versin inşallah ilerde böyle demem🤣 çok hareketli bir kızım var ama
Huriyegktepe Siibeell 6 yaşında kızım 9 aylık oğlum ve 16 haftalık kızım var karnımda bende ölmedim hala 😀😀
mucizemm01 Siibeell planlı bi gebelik mi oldu peki? yada korunma yöntemi neydi ? bende korunma yöntemleriyle su anda mesgulüm sürekli bi arastırma pesindeyim sogumdan sonra nasıl korunabiliriz
Xxz Siibeell doğumdan sonra adet görmeden hamile kalınır mı . 6 aylık bebeğim var ve karnında damar atması gibi hareketler hissediyorum sürekli. Adet olmadan hamile kalınmaz diyobuyukler
Cansukrb ruveyda98 bende ayni sekilim 4aylik hamileyim kızım 1yasinda bayramda denedim çok zor oldu aslında tandem emzirme var ama hurafe laflar çok yok bebek haata olur yok süt zehirler yok eskilerin bı bildiği var vs.
Zeynepinn ruveyda98 hayır bebegin rahatsız olmuyorsa kesinlikle emzirmeyi bırakma çoğu doktor diyor çocuğunuz rahatsız olmuyorsa emzirin diye ama yine de siz daha iyi bilirsiniz
Nur3955 ruveyda98 emzirmeyi bırakmak benim için çok zor biraktiramiyorum 5 aylık hamileyim ne yapicam bilmiyorm Allah sabır versin bizlere
Munisee ruveyda98 tandem anneligi gruplari var facebook ta hamillkte emzrme adi altnda bilgi alabilrsn cok cesaretlensiriyorlar bu konuda cogu kisi var yapan bence saglk problmn yoksa kesme onun en degerli icecegi seninde bildgn gibi
Yldzsn ruveyda98 Sizlerinde 2. Gebeliğinde ilkine göre daha çabuk karnınız büyüdü mü 8+3′üm ama ilk hamileliğimde 16 20 hafta arasındaki gibi karnım çıktı.
Cakiroglu6 ruveyda98 ruveyda98 bende emziriyorum hala 12 haftalık hamileyim doktorum 20. Haftaya kadar emzirebilirsin dedi
feyzaa34 ruveyda98 ahhh canım inşallah bi 5 sene sonra bu günleri hatırladıkça gülümseyeceğiz☺️ Benimde kızım 21 aylık bende 12 haftalık gebeyim yavaş yavaş alışıyorum bu sürece🥰
ruveyda98 feyzaa34 senin kız yine büyükmüş 🤗 Ama inşallah o günlere geliriz bu günlere bakıp nr kadar zormuş atlattık şükür deriz
ruveyda98 ongelukkig hamilrliğim kolay geçmişti ama çok kilo almıştım çok ağırdım inşallah almam o kiloları verene kadar çok zorlandım🤣 Allah kolaylık versin sana da
ruveyda98 Cansukrb evet bazı doktorlar ezmirmen yönünde bazıları ise bırakmam hapyy kidste de post açtım iki bebeğini bir emziren de olmuş bırakan da bilmiyorum nasıl bir yol izlicem
Shnern Cansukrb ben emzirmeye devam ettim ama emen bebeğim zayıflamaya başladı ve sonrasında karnımdaki bebeği kaybettim düşük oldu o yüzden ben inanıyorum eskilerin laflarına
Kck19 Cansukrb canım 31 haftalık hamileyim 18 aylık ta kızım var hala emziriyorum doktorum emzir dedi sorun olmaz diyince devam ettim bende etraf soyler oyle bakma sen onlara
ongelukkig ruveyda98 ben hiç kilo almadım sürekli kustum bunda da öyleyim. Hiç halim gücüm yok kızımla ilgilenemiyorum