Neslihankarabal
Merhaba hamisler
28+3 hamileyim gebelik sekerim cok yuksek cikti. 5 günlük diyet sonrasi pazartesi gunu insulin kullanip kullanmayacagima karar verilecek. Benim gibi sekeri yuksek cikipta dogum yapan bu konu da bilgiai olanlar varmi. Cunku aklim cok karıştı. Gebelikten sonra kesin biter mi bilmiyorum.
MistarShiki
Merhaba canım bende gebelik ten önce şeker vardı erken doğum yaptım suyum çok olduğu için şekerden ama bebeğim gayet sağlıklıdı 34 haftalık 3380g doğdu şeker hastası annelerin bebekleri biraz iri olur ve sarılık olur bebeğinde ama şükür 🙏 şimdi iki buçuk yaşında gayet sağlıklı şimdi ikinci gebeliğim haftalar ilerledikçe şekerim yukseliyor diyetini yap herşey güzel olacak canım şekerin yüksek se insuline başlamalısın bebeğin sağlı için cok geçmiş olsun hayırlı sağlıklı doğum yaparsın inşalah 🤗🙏