Merhabalar bişey sorucaktım. Bugün detaylı ultrason çekildim. Çok şükür hiçbir sıkıntı çıkmadı. Ama doktorun sekreteri doğduktan 6 hafta sonra kalça ultrasonu çektirin bebeğinize mutlaka dedi. Neden öyle dedi acaba sıkıntı olsaydı doktor söylerdi anlam veremedim 😒😒