Merhaba hanımlar normal doğum yapalı 5 gün oldu ama bi hayli fazla dikiş atıldı ve şu an dikiş yerlerim şişti normal mi? Üstüne bide basur oldum ki makatta meme sarkması meydana gelmiş canım çok yanıyor ilk doğumdu korkuyorum ne zaman nasıl geçer 🥺🥺🥺🥺