Aslisal
Arkadaşlar dogumu egepol de dusunuyorum gebelik kontrollerimide orda devam ettiricem cem büyüktosuna aldim randavuyu bu dr a gidenler yorum yapabilirmi biraz?
BahtiyarDeryaVatansever
Bende egepol hastanesine gidiyorum Gökalp Tokaç ta çok iyi bilgili bi doktor fakat yoğunluğundan dolayı Cem büyüktosun kadar ilgili değil ve telefon numarasını vermiyor muayene süreleri çok kısa sürüyor bende Gökalp Tokaça gidiyordum Cem Büyüktosun ile devam ediyorum ve çok memnunum çok ilgili bi doktor
Evremanne
Egepolü eşimle bizde düşündük fakat sonra tedirgin oldum bir tanıdığımızı yoğun bakımımız yok diyerek doğum başlamasına yakın geri çevirmişler doğum hastanesi ama acil de de pratisyen var kadın doğum doktoru olsa daha iyi olurdu hep sordum bunları hastaneye çünkü Allah korusun doğum esnasında birşey olsa ekstra müdahale de zayıf kalacaklar gibi kuvez var mı onu da öğrenmek lazım hatta
Eylulll
Evremanne Küvez var canım
Kzehra
Bende cem beye gidiyorum ve gayet memnunum telefonundan da sürekli ulaşma imkanı var ve gayet ilgili ben riskli gebe olduğum için çok ayrıntılı bakıyor saolsun😊😊😊