zgeKanerConker Kızlar 17 haftalık hamileyim doktor bana bebeğin gelişimi 1 hafta ileride dedi peki ben bundan sonra 18 diye mi sayacağım yoksa adet tarihime göre mi acaba bilgi verirmisiniz
FerhanSerkanEilmez zgeKanerConker ben ultrasona göre takip ediyorummm muhtemel doğum tarihi kaç yaxıyorsa uygulamaya yazıyorum 😊😊😊
humaninannesi61 Benmkide 10 gün geride. Ben de ultrason tarihine göre takip ediyorum. Doğum öyle gerçekleşecek çünkü😍