Zehraa06 İyi aksamlar sehir hastanesinde ayrintili ultrasona girenler nasil gecti bilgi alabilir miyim.birde yanimizda esimizde girebiliyor mu acaba
Mom54544 Zehraa06 Randevu bulabilirsen gidersin canım bana gün yok dediler ben özelde yaptırdım mecburen aldıklarını da sanmıyorum eşler doktorun odasının önünde bile duramiyor dışarı cikartiyolar gördüklerini detaylı da hiç almazlar
masalsmomm Zehraa06 ben yaptırdım, ultrason sırasında ekranı cevirmedi bile hic bisey söylemedi 10 dk falan sürdü ama detaylı baktıgına inanıyorum ölçümleri söyledi hep hemşireye kagıt cıktı verdi orda yazıyodu herseyi eşler alınmıyor içeri
Bucikizim Zehraa06 sadece gebe giriyor eşinizi almazlar çocuğun sadece sağlığı hakkında bilgi verilir kesinlikle cinsiyet yüzü vs gösteriliyor uzman doktor çok iyi 👍 ama özel gibi düşünmeyin resim vs yok
Zehraa06 Mom54544 Randevum var canm aylar oncesinde aldim 1haziranda merak ettim acaba oraya aliyorlar mi diye
gamzeserenn eşler alınmıyor benim 5 dk sürdü hiç bşy görmedim bilgi de vermedi ultrason sırasında hiiç memnun kalmadım
Zehraa06 masalsmomm Hadi ya neden gostermiyorlar sa sanki ilk cocugumda ozelde yaptırmıştim hersey guzeldi devletin dejavantaji 😏😏
masalsmomm Zehraa06 🤷♀️ Malesef öyle sorun görünmediği için acıkcası pek kafaya takmadım ama keske gösterilse foto verilse
gamzeserenn Zehraa06 Hiç bi fikrim yok 🤷🏼♀️ tam tamına 5 dk sürdü bitti çıkabilirsin diyince bende bi afalladım ama mecburen çıktım özelde yaptırdım tekrar içime pek sinmemişti