EylulMilaa bende sezeryan oldum doktor sezeryan için gün veriyor anestezi uzamnından onay alıyosunuz günü kesinleştiryor belirlenen günde hastaneye gidiyorsunuz dogumhane katından giriş yapılıyor bütün bilgilerinizi alıp yatışınızı yapıyolar bu süreçte yanında refakatçi olmuyor refakatçi dogumdan sonra geliyor yanınıza odaya gecip beklıyorsunuz dogma ınmek için