twoboys05 Kızlar sancım yok ara ara çiş kaçırıyor gibi gıdım gıdım sümüksü akıntı geliyor sizce suyum mu geliyor 38+2 yim
Gulbeyazk twoboys05 canım nöbetçi eczaneden bunun için bu bez varmış tam bilmiyorum onu alıp evde suyun mu diye test yap yada acile git orda da yaparlar
Melek- twoboys05 benim de öyle olmuştu ama sancım da vardı, açılmam da olmuştu siz de mutlaka gidin bence hastaneye
twoboys05 Gulbeyazk çok teşekkür ederim sanırım hastaneye gidicem ama sancım yok kararsız kaldım suni sancıdan korkuyorum 😐
Gulbeyazk twoboys05 canım ben suni aldım endişe etme sadece sancılarının düzenli ve sık gelmesini sağlıyor yani biraz daha hızlı ilerliyor süreç öyle düşün