Kizlar ilk dogumum mecburi sezeryan olmustu normal doğuma uygundum ama 41 haftalikken yatis yapıldı 1 bucuk gün oglum inmedi zorla 4 santim tek acıktığım oldu sonra kalbi durmaya başlayınca açılmadan ilerlemeyince sezeryana aldilar meğerse 4 kere boynuna kordonu dolanmış ondan inmiyormus afedersiniz her alttan muayene ettiklerinde kalbi duruyordu oğlumun 1 yaşına girmesine 10 gün kala kızıma hamile olduğumu öğrendim bu ikinci hamileligim 25 haftadan sonra özel hastanede kontrollere devam ettim şuan 32 hafta 2 günlüğüm erken doğum riskimde var doktoruma bi sikinti çıkmazsa ne zaman gun vereceksiniz dedim sen normal dogummu istiyorsun sezeryanmi önce onu sole dedi bende 1bucuk yas falan var arada normal olurmu dedim sen istersen olur senin isteğin önemli dedi şaşırdım ve bi yandan korktum sezeryan dedim tamam dedi normal doğum 2 gebelik arasında bu kadar kısa zaman varken olurmu sizce dikislerin patlar diyolar korkuyorum bi yandanda denesemmi diyorum biraz uzun oldu ama kusura bakmayın 🙏