Mom77788 Kızlar 32+4 hamileym ve sağ ayağmn üstü parmaklarm falan şiş uyuşuk gibi sizde de oluyormu veya oldumu
maviscik77 Mom77788 37 haftalığız ayakkabılarım olmuyor 35 den sonra bi anda şişmeye başladı , özellikle de sağ sola göre daha şiş , ama 1 haftadır düzenli yürüyüş yapıyorum indi biraz
Elifnur54 Mom77788 bende aynı swkildeyim sürekli atakta durmaktan genellikle ayaklarını yukarıda tut bu süre biraz da olsa gdio şişliği