Kizlar aranizda taniyan vardir illaki beni 1 senedir bebek sahibi olmaya calisiyorum 1 bucuk senedir evliyim 1 dusuk yasadim gecen ay doktorumun karari ile gonal f ve ovitrelle kullandim ilk denemde sukur hamile kaldim iki yumurta buyutuldu ve ikisi tutmus ve birde tek yumurta ikizleri tutmus toplamda 4 bebek oldugunu ögrendim (tek yumurta ikizleri sadece genetik ile olabilecek birsey dedi) sukur ediyorum tabiki Ama 4 bebek Cok riskli erken dogum falan filan o yuzden bu ilaclara dikkat edilmesi gerektigini dusunuyorum Cok buyuk sorunlariniz yoksa en az 3 sene akisina birakin benim gibi kafayi bozmayin ((su an benden iki bebegimin kalbini durdurmak istediklerini soylediler) tabikide yapmiyacagim sorulariniz olursa cevaplarim