Benim normal yoğun kanamam olmuştu şükür bebeğim iyi şuan.
stres bizlerin en büyük düşmanı şuan. Bebeğimizi en kötü etkileyen şey stres. Kendinizi üzmeyin dua edin bolca içinizi ferah tutun Allah a emanet edin bebeğinizi. Hem kahverengi aktif olan bi kanamayı göstermez. Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allahım inşallah.