Eceecyln06 merhaba, ozellerden haberim yok ama sehir hastanesine gidiyorum. Doktorlar gayet ilgili burda dogum yapanlar tecrubelerini paylasiyor. İnaninnhemen gidip dogurasim geliyor.🤭 Ebeler hemsireler dogum aninda cok yardimci oluyorlarmiş duşuna varana kadr ilgileniyorlarmis. Benimde sayili gunlerim kaldi. Tecrubelerimi paylasirim.