İyi akşamlar hanımlar :)
34+3 günlüğüz baştan beri hem düşük hemde erken doğum riski vardı ve Bugün leke gelmesi sonucuyla hastaneye geldim yatışım yapıldı 29. Haftada ciğer geliştirici iğne vurulmuştuk Bugün tekrar vurulduk 1 Parmak açıklık var ama leke çok az geldi su da gelmedi bebeğin kilosu 2500 gram kendimi teselli etmeye çalışıyorum iyi yönlerini görüyorum bu haftada doğum yapıp bu şekilde küveze girmeyen bebeği olan var mı 🥺