Melikeelanur Evet canım diyet verdi ama sabah açlığım bir türlü normale dönmesi bebeğim kiloluydu suyum fazlaydı öyle olunca sadece sabah açlığı için insülin e başladık. Erken doğum riskim vardı ciğer geliştirici olunca şekerim baya yükseldi ciğer geliştirici yükseltiyor o zaman tokluklar için de başladık, insülin başlayınca bebeğin kilosu ve suyum normale döndü erken doğum yaptım ama bi sorun olmadı çok şükür. Erken doğum şekerle alakalı değil bu arada seni korkutmasın.